Jag har aldrig somnat

Lördagen började segt med en lunch på Surfside.
En god pizza som jag fick i mig 1 tugga av. Och ananasen.
Men 2 öl gick ner! Trodde det skulle funka som återställare, men icke ..

Gick hem och SOV ett par timmar, vilket var det bästa jag någonsin gjort.

Vaknade upp och började göra mig i ordning inför ytterligare en kväll i klackar.
Hur sjutton orkar man? kanske ni undrar, och det gör jag också. Ibland får man
helt enkelt tvinga sig till saker för man vet att det kommer bli roligt och man vill
inte sitta hemma ensam och se på film. Så enkelt är det.

Käkade middag på Hugos Lounge med Honken! En god curry med ris.
Köpte strumpbyxor för att mina gått sönder på något märkligt sätt. Gick till PH där
Pierre
och Emil satt och spelade något märkligt kortspel. Snabbt vidare hem till
Sofia
där det var kalas med smarrig bål och massa trevligt folk!
Bakfyllan hängde kvar så det blev en plats på balkongen hela kvällen, skönt.

När det var dags att gå vidare var jag iallafall i väldigt bra form, så jag följde med.

Vi hamnade lite överallt och jag agerade mamma och lekledare, snackade som om
jag vore förhäxad och hade framförallt jävligt kul. Estilos på morgonkvisten, sen
en sväng förbi Hilton för ett dopp och bastu. Någon guppade runt i poolen med
en vodkaflaska som leksak, en annan somnade på en solstol, en simmade
träningsrundan med crawl och fjärilssim, en sportdryck blev till drink och dom
tidiga gästerna kom in och sjöng ABBA tillsammans med oss. Det var en bra start
på söndagen. Att jag senare på dagen mådde pissilla, och inte kunde smaka en
enda pannkaka var ju såklart lite tråkigt, men det är smällar man får ta här i livet.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback