En fredagskväll i PV

Så - vi är fortfarande på fredag. Nästan en vecka sedan, dålig update.
Fredag, sista dagen av jobbveckan och dags för en AW! Några glas vin, massa
snack och cigg. Hem och göra mig i ordning och dricka vin med finaste Stuxis

Runt tio-tiden plockade Mr. Boss och P upp oss i en taxi som tog oss till Nordic+
där allas vår favoritkille Karl Vandal spelade och sjöng sånger för oss, samtidigt
som vi blev fullare och dessutom han eftersom han var tvungen att dricka ett shot
mellan varje sång. Mycket bra blev det - precis som väntat!

Nästa anhalt blev Memories där vi skulle sjunga, men vi satt mest och pratade.
Folk började droppa av där runt 1, men vi ville ju dansa vidare så vi kilade bort till
22:an där Verdun hade julfest. Fullsmockat var det, och väldigt bra stämning MEN
- mina fötter pallade inte. Så jag gick till Native där jag hittade en massa vänner.
Trött och hungrig, valet låg mellan strippklubb och mat. Det föll på mat och BK.
Sedan en vit taxi hem till lägenheten där jag somnade ovaggad .. Klockan 06:00?!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback