En bättre lördagskväll

Lördagen blev fylld av skratt och SKÅL!

Möttes upp för middag i St. Julians Cañas y Tapas -
Henrik, Herbert, Sammy, Erika, Isabelle, Sara, Heidi, Sandra, Jonas, Maria,
Tobias
, László och lite senare även en väldigt glad Kevin. God mat, en himlarns
massa gott vin och cirka 65 skål i minuten (minst) ledde till en härlig berusning ..

Efter maten gick vi i samlad trupp bort till Juuls där vi tog över dansgolvet,
drack Tequila med kanel och apelsin och jag bytte bransch och blev bartender för
en stund. När vi lämnade stället och gick vidare lämnade jag kvar både kameran
och minnet, för sen kommer jag inte ihåg nånting.
Jag har fått återberättat för mig att vi gick till Native, att jag vinglade ganska bra,
att László försökte få mig att fokusera men att det inte var så lätt så han blev
lack och gav upp, att jag somnade i ett hörn och blev matad med vatten av
Isabelle
för att hon inte ville att jag skulle gå hem. Hah - BRA KVÄLL!

Blev hemkörd i en taxi av Erika och Sammy. Stort tack.
Kräktes lite, duschade lite, borstade tänderna mycket. Somnade sedan ovaggad.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback