Craig David, 7 days

Bilderna nedan är från i torsdags.

Gick ifrån jobbet tidigt för att dricka lite vin på Jubilee tillsammans med bästa
teamet som fanns på plats på ön. Därefter eskorterades jag hem till min lilla gata,
gjorde mig i ordning rekordsnabbt och blev sedan upplockad igen och vi åkte bort
till BarCelona. Med chefen, hans vän och Heidi - senare kom Henrik och Tommy.

Igår kväll tog jag inte en enda bild, vilket jag skäms lite över ..
Hamnade på AW:n på terrassen, letade efter nycklar som försvunnit, åkte hem
och satte på sminket, parfymen och satte mig i en taxi hem till Pierre och Emil
där det var förfest med familjen. Lekar, märkliga vinkorkar, en trasig vinöppnare,
lite småsura miner som sedan blev glada igen, vacker sång och hårfönsession
med Issa på "damrummet" - vad mer kan man begära?

Gick till Shadows en pyttesnabbis, Native och Steam (aldrig mer).
Kom hem klockan sju imorse och kände mig lite hopplös, men det var en kul kväll!

Ikväll väntar middag på en tapasrestaurang med ett stort gäng ifrån jobbet.
Efteråt hoppas jag såklart på en lättare utskjutning som förhoppningsvis avslutas
lite tidigare än vad som numera verkar vanligt. Men vad ska man göra? Ta' mela.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback