Våran sista dag

Så vart det lördag. Sista dagen för oss att umgås.
Frukost i vanlig ordning med en del bortfall och flertalet trötta ögon.
Pool, sol, sista lunchen med godaste currypastan, iordningfix och vila på
hotellrummen, middag på Pizza Hut och senare kortspel med Rebecka, Rosanna,
Sabina
och Jihad på vårt rum. Lite läsning, sedan tokdäckade vi båda på 2 röda ..

Vaknade för sent för att hinna äta frukost tillsammans, men däremot hann vi
(som tur var!) krama m allihopa innan dom skulle iväg till flygplatsen.

Önskar verkligen att dom kunde ha stannat längre
!
Tiden
går alldeles för fort när man har roligt.

Efter att dom åkt käkade vi frukost och hängde en stund vid poolen innan taxin
körde hem oss till Sliema och vår lilla lägenhet. 4 dagars semester har passerat i
180 km/h! Jag är tokförkyld och det är jag garanterat inte ensam om.
Dags att bli frisk och komma in i rätt mode igen så jag orkar med mig själv!

Återigen tack allihopa, det har vart en superhelg på alla sätt och vis

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback