Satan i gatan!

Ja, jag ligger efter. LÅNGT efter! Ca 9 dagar efter.

Det är tur att jag inte har en cool storblogg som måste uppdateras 1 gång i
timmen, det skulle inte riktigt gå ihop va? Ni får nöja er med 1 gång per vecka.

Lördagen den 20 augusti (dagen efter mamma & pappas dag ♥) spenderades
tillsammans med Therése, Camilla och Joakim SKOTTE i Sickla och Nacka
Forum
i jakt på gummistövlar och koftor. Bäst att ladda inför vintern här nere
som kan bli ganska blöt. Hittade dock inga stövlar som passade mina korta ben,
så det får bli ett senare bekymmer. Lunchade på ett litet fik (morotskaka!) och
åkte "hem" till Söder och Erstagatan när jag insåg att det enda som jag lyckats
shoppa BRA var pocketböcker. Vi firade detta med flädercider och svensk calzone.

Cam och Jocke lämnade oss för Maggio (slutsålt för vår del), och jag, Tess,
Tomas
slog oss ner i deras sköna soffa med youtube-klipp som heter duga, chips,
dipp och G som i Gemenskap - älskar Magnus Uggla i denna film.

Tiden sprang för snabbt och trots att jag var tröttare än trött valde jag att möta
upp glada vänner efter att Veronica slutat sjunga, på Fenix. Även Ji och Antonio
smet in, och vi kom hem alldeles för sent på natten för att vara tvungna att vakna
och åka till flygplatsen 04:30. Men det gick bra, vi överlevde! & här sitter jag nu ..

.. med en längtan att ha alla nära & kära här hos mig.
Med 1 veckas bilder och text att kasta in i bloggen, med en hals och näsa som
inte mår så värst bra (fortfarande?) och en himla massa härliga dagar att minnas!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback