Födelsedagskalas

Pappas 50 år firades stort, och precis som det ska!
Med sång till frukost, överraskningssång och presenter, sång efter maten men
innan tårtan, fina tal och många skratt ♥ en kanske lite för stark drink som nästan
sänkte födelsedagsbarnet, fler drinkar på Juuls och senare i baren vid hotellet.

Middag åt vi i Portomaso-trappan på en restaurang som heter Sale e Pepe.
Trevlig personal och bra service, och maten var himla bra den med! Vinet var det
heller inget fel på och vi var nog alla mer eller mindre runda om fötterna ..

Precis som det ska vara c",)

TACK pappa för att du valde att fira din da
g med oss!

När alla föräldrar, farföräldrar + kusin med respektive försvunnit upp på sina rum
för flera timmar sedan och snacket runt bordet spårat ur till Counter Strike, avp:s
och sålda gubbar, kände jag att det var dags för mig att ge upp. Trängde in oss i
hissen och kramades godnatt. Jag somnade så snart jag lagt huvudet på kudden.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback