Dag nummer 2

Idag har vi hunnit med ett besök på hotellets restaurang, men som jag skrev i
föregånde inlägg var frukosten katastrofalt dålig, så vi åkte till Azur Window för
att spana in samma sten som alla andra turister gör. Fint och himla spännande ..

Tillbaka till stan för frukost på ett litet café och byte av shorts, innan vi åkte till
strand nummer 2; San Blas Bay. Efter att ha åkt ned för en backe och haft vissa
funderingar över hur vi skulle komma upp igen (lätt som en plätt!) fick vi ta vårt
pick och pack och GÅ hela vägen ner. Det var helt okej, tills det blev väldigt brant.

Jag var såklart stencool, medan mannen i sällskapet var livrädd.

Inte riktigt så kanske. Vi kom ner, lånade varsin solstol, hoppade i vågorna och
la oss sedan för att sova en liten stund. Sedan började den långa vandringen
tillbaka upp för backen, vilket fick i alla fall mig att flåsa som om jag rökt i 700 år!
Kom upp, åkte bil, åt glass, åkte färja, åkte bil, åt mat (SAS Radison), åkte hem.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback