Båtlyx en måndag

I måndags hade Sulan styr upp en heldag på havet!
Det var vi alla (exkl. Jihad) plus han själv, hans bror och 2 vänner.

En trevlig segelbåt vid namn Princess Stephanie som levererade fullt ös!

Vi hade köpt med oss ett par flaskor rosé och ett gäng öl på det, så fick vi mat
serverad på båten utav ä
garen James. Första stopp blev Comino, Blue Lagoon
och JÄKLAR vad läckert det var!! Vattnet var tjusigt turkosblått och alldeles klart.

Där plockade vi upp ett tjejgäng som åkte med oss resten av resan c",)
Vänner till grabbarna som också var ute och åkte båt, men hellre spenderade
tiden med oss (jag kan nog inte ta åt mig hela äran där, haha).

Stannade på ytterligare ett ställe innan vi sakta guppade tillbaka in i hamn.
Ca 18:00, strax innan var vi hemma igen. Då fortsatte gänget vidare, medan jag
tog mig hem till min man för att senare käka middag på Irrera. Somnade 21:30,
men lyckades ändå vakna trött när det var dags att kliva upp strax innan sju ..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback