Tillbaka till vardagen

( 13:26 )

Jag skulle vilja använda "borta bra, men hemma bäst" - men kan inte.
Inte alls glad att vara tillbaka här, skulle kunnat stanna kvar där läänge till ..
MER SEMESTER ÅT FOLKET! (då har jag redan rätt mycket semester) Inte klaga.

Håller för stunden på att ladda upp mer foton på Facebook. Satt & pysslade igår.
Länk kommer självfallet så snart allting är klart. Vilket kan dröja lite.
Det ska taggas, skrivas texter & väljas framsidebild till 2 album med mer än 100
pics i varje. Det tar sin lilla tid. Jag är medveten om att det är lite knäppt, men jag
tycker det är skojj! & JA, semestern i Marocko - Casablanca & Marrakech - har
vart jättebra. Spännande & kul att se hur folket lever där, hur ovana dom var vid
turister på ena stället, samtidigt som det var vardagsmat på det andra.

Får skriva mer om det en annan dag. Nu ska jag gå ut & ordna lite prylar.
På med kläder, borsta tanden. & glöm nu inte deon under armen. NRJ, Dj Blå (?)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback