Gå till Per i hagen?

( 23:26 )

Mår inte så bra i min mage. Inne på dag 3 eller 4?
Nu vill jag må bra & kunna äta, röka, dricka som vanligt igen utan att
magen ska bråka med mig - JÄVLA SKITMAGE!! Bli frisk nunununununu!

Middag ikväll på The Avenue för att träffa Donna som är tillbaka på ön c",)
Tillsammans med en massa trevligt folk ifrån jobbet. Dumt av mig att äta bara ..

Ska försöka sova bort smärtan. Imorgon väntar ett morgonpass & sen middag
Hugos eftersom Simon lämnar för att åka hem till kylan redan nu på torsdag.
Tråkigt, bara fler & fler som droppar av. Men sånt är livet, man ses igen en vacker
dag (kan man ju alltid hoppas i alla fall, ingenting är säkert). Pessimistplumpis ?!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback