För länge, längesen

( 01:43 )

När jag var liten sa min mamma till mig att när det var dimma på ängen,
då var det älvorna som dansade.

Jag tycker att det var så himla fint sagt & självklart tror jag att det är på riktigt!

Allt som mamma säger är ju sant .. (eller?) ♥

När jag var liten trodde jag i alla fall att detta var sant & tyckte mig se när dom
dansade i dimman. 5-6 år, fram i bilen för att hålla papsen vaken när han körde
hemåt ifrån GBG (eftersom jag var familjens nattuggla redan då) medan alla
andra sov var jag helt övertygad om att jag såg dom. Fortfarande ett starkt
minne efter många år. Självklart var det också mamma som skickade texten till
mig - hon tycker nog att jag för alltid ska vara en liten flicka som tror på älvor c",)

Kommentarer
Postat av: K

OM du får komma & hälsa på.. Du måste :) vi måste bli såå mkt bättre på att bara va hemma & chilla du & jag <3 saknar ju dig!

2010-09-03 @ 13:14:46
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback