1 packlista hit & dit

( 22:46 )

Nu ska Jihad äta vaniljglass med kolsås för att sukta mig.
Hah! Vad tror han egentligen? Det finns ju inget äckligare än det.
Eller så är det för att jag har borstat tänderna & orkar inte göra det igen ..

Sen vi se på hans jäkla dykDVD för imorgon ska han dyka. Gaah, spännande!

Jag vill också, men det får bli i mitt nästa liv när jag är lite modigare. Eller sen.

Ooh, & vetni vetni vetniii? Vi måste CHECKA IN (snart). Det börjar närma sig ♥
Självklart har jag skrivit en packlista i vanlig ordning - ah, skratta ni! Kontrollfreak.

Bäst att vi ser den där skiten nu, så att man får somna någon gång .. Hejhejhej.

( p.s. det blev ingen jävla glass! )

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback