Torsdagfredaglördag

( 21:28 )

Började nya tjänsten i torsdags & jag tror det kommer bli kalas!
Känns redan riktigt kul, & så snart det rätta tänket fastnat, jag känner mig
mindre osäker & vet mina uppgifter till 100 kommer det säkerligen att kännas
ännu bättre. Teamet är super, vilket jag i&försig redan visste ..
(men självklart springer jag ner till CS för lite snicksnack halva tiden).

Fredag efter jobbet mötte jag upp min fina partner (mesord, nice) & gick hemåt.
Snabbdusch & ombyte på det, sedan till Hugos för att äta middag, dela en flaska
rose & dricka några drinkar - inte att glömma, snacka jobb. Fick sällskap utav
Danielle & Patricia innan vi gick ner till gamla hederliga Native för att säga hej
till födelsedagsbarnet Steve & allihopa (massa människor ifrån jobbet med flera).

Den planerade tidiga hemgången blev till sen. Men det var kul & jag kom upp i tid
på lördagen då jag började klockan 9:00. Trött? Svar ja. Fungerade rätt bra ändå.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback