Hej nya arbetsuppgifter

( 13:55 )

Igår jobbade jag min sista dag tillsammans med CS.
På torsdag blir det ett nytt team. Samma kontor, samma härliga kollegor
(bara lite ombytta roller). Känns inget alls. Ännu. Eller nu ljög jag.
Blandade känslor! Från att göra något man kan, till något nytt - spännande!

Det kommer säkert att bli bra. Jihad gör sin 1sta dag på nya jobbet idag.

Själv är jag nu ledig i 3 dagar vilket är hur skönt som helst ..
Idag sov jag till klockan 13:00 då mamsen ♥ ringde & väckte mig, haha.
Måste se till att vända tillbaka mina dygn rätt nu, detta håller inte riktigt längre.

Planen för dessa dagar? Ingen särskild. Bortsett från att jag strax ska till affären.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback