Finbesök på Malta

( 19:26 )

Nu vill jag bara gå hem! 34 minuter ..

Mamma & pappa är här tills på söndag
Igår blev det middag hemma; soppa & vitlöksbröd, även idag står storkocken
hemma i köket. Tror det blir pasta med linsfärs eller något sådant spännande.
Däremot imorgon tänkte vi ta oss till Blue Elephant & se om det är så bra
som alla säger att det är! Man kan alltid hoppas. Sedan ut för lite goda drinkar!

I onsdags var det middag & bowling tillsammans med alla trevliga tjejer.
Tyvärr mådde jag inte kalasbra, så drog hem efter att kloten var rullade medan
dom andra stack vidare till favvotrappan för lite Bombaclats. Jag ville, men det är
inte alltid viljan räcker tyvärr. Men nästa gång hoppas jag vara fit for fight c",)

Saknar Cam! Saknar Tess, saknar grabsen & vännerna där hemma litegrann.

Känns som 100 år sedan jag var hemma, fick för mig att det var i februari, men
det var faktiskt inte länge sen utan en helg i maj. När jag har möjlighet ska jag
boka mig en liten weekend hem för att säga puss, kram & hej till alla (nästa år?).

Dags att börja se vad som ska göras här innan hemgång .. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback