En lördag i Paceville

( 00:30 )

Superkul kväll igår, lördag! (förrgår då) ..

Kom hem efter jobbet, sa "hejhej" till Jihad & Donna som satt
& snicksnackade i köket, tog en snabbcigg innan jag hoppade in i duschen.
Försökte sminka mig med liten spegel så jag kunde sällskapa samtidigt,
lyckades ha ut halva mitt rouge - lyckat, hah!

Middag; burgare. & vin. & musik. & snabbvisit av grannen Lenne. Balls of steel.

Taxi i regnovädret hem till Furustig tillsammans med honom, Lax & Sul. ÖLSPEL!

Jag tror ingen säger emot mig om jag säger att vi alla blev rätt tankade ..

Hugos, Steam, en snabbis till Stiletto & massor av trevligt underbart folk! ♥

Idag har vi endast legat i soffan. Ätit mackor, chips & sett på Prince of Persia. (Y)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback