En fattig kyrkråtta

( 22:47 )

Idag mår man som man förjänar.

Rödsprängda ögon, ett sjukligt illamående, en skadad fot & 150 EUR fattigare.

Började jobba klockan fyra idag, vaknade strax innan fem. PANIK !!
Tog en dusch, klädde på mig & tog en taxi till jobb. Klockan snart elva. Hej säng.

Gårdagen var jäkligt kul i alla fall. Drinkar på Juuls, drinkar på BarCelona,
drinkar på Fuegos, sling shot med Susana, en tokblödande fot efter ett sår som
jag inte har en aning om hur det uppkom .. Ett par helrör på Steam.

Vet inte när vi kom hem, men jag vet att klockan var efter åtta & det var ljust ute.

Nu vill jag bara sova, gråta & sedan dö. Tack & hej, leverpastej.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback