Diskmästarplumpis

( 21:21 )

11 oktober. Att minnas som en riktigt blo
ggdag!

& vad mer? Dagen då jag köpte mig ett par rosa jeans. Nice.
& även en svart bh. Nice. Min 1sta svarta, jag gillaren (mycket).

Men förutom detta så är det inte en så värst minnesvärd dag ..

Det gick bra för mitt hjärteknull första dagen på dagis, eller nya jobbet.
Det gick även helt OK för mig att gå till affären & handla mat, som vi dessutom
har tillagat (Jihad) & ätit (jo, jag fick smaka). Afrikansk kikärtsgryta! Det kan låta
lite suspekt, men den är för jävla god! Till det quinoa. & dessutom IRON MAN 2.

Tvätthäng, diskmästarmig. Nu ligger jag på soffan. Jag vet inte vad problemet är,
men jag verkar inte kunna hitta någon tokskön ställning. Men detta får väl duga.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback