Utskjuten en måndag

( 18:30 )

Saker jag saknar med Sverige:
  • underbara människor och familj ♥
  • snö (även om jag lessnar på den efter 1 dag)
  • skogspromenader, framförallt mysiga Lida
  • att kunna sola solarium - här finns det inget bra
  • mammas och pappas lax med havsalt och avocadosallad
I början av 2011 tänker jag åka hem 1 vecka. Bara så att ni vet det!

Btw; igår köpte mamma och pappa en ny kamera till mig! Bytte bort min D50
mot en digital kompakt istället, Nikon P7000. Bästaste Kaisa åker hem till kylan
under nästa vecka och tar sedan med sig den tillbaka till mig - som jag längtar ..

För övrigt så var det en supertrevlig kväll igår. Halv åtta hos mig hemma hos
Gittan och Sul tillsammans med ett gäng härliga människor inklusive Miranda
som var här och hälsade på under en dag! Drog även till Juuls en sväng för goda
drinkar. Mötte upp Ji, Trollis, Yash och Honk som vart iväg på företagsmiddag.
Efter en drink hade jag egentligen tänkt åka hem, som mina smarta vänner
gjorde, men hamnade istället en snabbis på Native och sedan Hugos där det
dansades på bord och dracks mera drinkar. Jag mådde bra! Idag lite mindre bra.

Klockan tio får jag åka hem och det finns ingenting jag ser fram emot mer just nu!
http://mirre.blogg.se/

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback