Helgen som sprang

( 18:22 )

Nu är det snart dags att röra sig hemåt ..

Ser fram emot middagen ikväll då mästerkocken ska styra thaikäk!
Om det är någonting jag skulle kunna äta mig mätt på dagligen är det just thai.

Helgen har varit kalasbra! Lyckades återigen vinna pokern, denna gång över
tjejerna. Det var en jättetrevlig kväll hemma hos Fi, med mycket vin & skratt c",)
När det var färdigspelat gick jag & Donna ner en bit på gatan & hamnade hemma
hos Christian & Lucy där Jihad, Simon, Didrik, Johanna, Martin m.fl. var & mös
uppe på terrassen i deras nya hem med grillning, urgott vin & härligt sällskap!

Blev sedan en sväng till BarCelona för ett par drinkar (& lite solpadeine ..)
& efter det ner till Native för en & annan BananaRama! Vilken jävla efterrätt det
är alltså, smakar som milkshake. Kan inte vara särskilt mycket alkohol i den dock.

En snabbis förbi Steam innan det var dags att sätta sig i en taxi & åka hem.

Igår blev det mest bara mys & vila hemma. Beställde mat ifrån Amigos & svulla!
Som en vanlig helg med andra ord; kalas & bakisdag i soffan. Nu, 15 kvar på jobb.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej!

Jag har sökt på Betway, skicfick fionas mailadress av danielle, skickade mitt cv för en vecka sen men har inte fått svar än.. Hoppas de hör av sig snart, jag tror jag hade passat finfint hos er!

2010-11-09 @ 15:57:51
URL: http://alltommalta.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback