Önsketänkande (1)

( 14:53 )

Önskar mig en biljett till Thailand .. (eller 2).

Hade vart så jäkla nice att åka dit tillsammans med mitt hjärteknull medan
alla andra också ska dit. Tokmysa på en strand och åka på en massa utflykter!

Men det får nog vara önsketänkande ett tag till skulle jag tro.

Alltid kul att ha något att se fram emot i och för sig.

Sitter på jobbet och borde lägga i en växel, vilket jag också tänkt göra. Strax.
Först ska jag gå ut och röka, eftermatencigg - har precis käkat lunch. Sen sitter
jag här fram till klockan 19:00 ikväll. Halvsegt en lördag .. MEN! Sovmorgon
imorgon! Börjar inte förrän klockan ett och det är aldrig fel (jo, säkert nån gång).

Förhoppningsvis kommer min nya kamera hem till mig imorgon c",) Wiie, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Felicia

KUL attt kameran kommer, och du gör det till 3 biljetter till thai!! ;D haha :D



SV: tack så jätte mkt, och super kul verkligen :D



PUSS

2010-11-20 @ 19:27:45
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: mirrepirre

ja!boka thai ne määä! så mkt bättre liksom! ;)

2010-11-22 @ 21:51:23
URL: http://mirre.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback