Mindre än 1 månad

( 16:02 )

I fredags blev det bio; Due Date. Helkul film c",)

Sedan jobb resten av helgen .. Slutar om 3 timmar (hejja hejja).
Dags att testa på falafel för 1sta gången. Jihad står hemma och fixar för fullt!

Annars? Ser jag mest fram emot början av december, ska bli helmys att komma
"hem" och få krama om allihopa. Känns som väldigt länge sen fast det egentligen
inte är så farligt. Sen att jag kommer ledsna på kylan efter bara ett par timmar,
det spelar inte riktigt någon roll. Åker inte hem för vädret, jag åker hem för alla ni
underbara människor; vänner och familj, som faktiskt bor där ♥ 25 dagar kvar ..

OH, och om jag är sugen på att till värmen (varsom, närsom) på tal om kylan?
Haha, kul att vintern här inte ens har satt igång - idag är det t.ex. kalasbra väder.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback