22 minuter över tio

( 22:22 )

Make a wish!

Ligger redan i sängen, och har gjort det de senaste 2 timmarna.
Såg precis färdigt dokumentären CATFISH. Kika in på länken (imdb).
Kan verkligen rekommendera den, väldigt intressant.

Tidigare idag har jag vart och lunchat med Donna Cookneys i Valletta,
ordnat upp alla bilder från den senaste tiden på fejjan och förberett kvällens
middag som blev pasta med en massa smarrigt; grönsaker, soltorkade tomater,
mozarella, kikärtor, pesto (sundried + fierry chilli). Mycket gott! Dock så kan inte
jag ta åt mig äran heller denna gång då det som vanligt är Jihad som styr c",)

Vad har jag mer gjort? JO! Jag har bokat flygresa till kylan! 8-12 december. Hej!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback