Vad säger ni nu då?

( 23:37 )

Hah, vad säger ni nu då 2/3trillingar?
Ibland får jag ryck & uppdaterar tills jag får kramp i tårna.

Än så länge är det dock ganska lugnt som tur är c",)

>> Maj 2010.

En liten instickare bara. Finns lite flera halv-&helknasiga bilder uppe.

Dagen har vart som så många andra dagar denna vecka - solig, blåsig.
Jobb-ig (fast inte som i jobbig, utan jag har jobbat) & inte sådär jättespännande
men väldigt, väldigt skön! Följde med KG & Mac för att kika på en lägenhet
- nyfiken i en strut .. Superfin var den, hoppas att allt går vägen för dom alla!

Hem, hem, älskade hem! För att inte göra ett skit.
Sitta i soffan, lyssnat på en massa bra musik, lekt med Photoshop.
Förberett mat har jag faktiskt också gjort enligt instruktioner ifrån kocken ..

Ätit maten också, tänka sig. Sett ett avsnitt V som är helt sjukt spännande.
Men nu till frågan; vad gillar ni namnet? Jag tänker på sommaren2008. Skumt?

NÄ! Förresten, GRATTIS FAN! Till er2somjagintevillskrivauthär. & godnatt ni andra.

Kommentarer
Postat av: micke

bra med uppdateringen nu plump! deet gillar vi !

2010-05-20 @ 15:30:50
Postat av: Pw

Nu känner vi igen dig:D ses snart!

2010-05-21 @ 00:48:48
Postat av: Emilié

Weei! Kul att ni skriver :) OJA, det gör vi Patrik!!

2010-05-21 @ 13:31:51
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback