Omyndigförklarad

( 18:21 )

Igår gick jag & Simpa till Tigne Lido för att sola.
Där var även ett par andra nötter. Solade, badade & drack lite öl.
Kom på senare att jag glömt att äta .. Om Plumpis blev full?

Sen gick vi & handlade. Sen kom mannen hem & fixade goda drinkar!
Vi gick ut, snabbt som attan hem igen för att jag inte kan dricka med måtta.

"Hej, jag är 23 år & kan inte ta hand om mig själv".
Det är tur att jag har en fin Jihad som kan.

Idag mår jag inte helbra & jag är tvärförbannad på mig själv, för jag har sabbat
min dator. Jag spillde en drink på den så space-knappen, musen & andra knappar
är HELT sabb. Går knappt att använda, vilket ju kan vara lite jobbigt ibland.
Nu till exempel.

Vi har ätit frukost utomhus. Vi har även matat krabbor. Det var ballt. Nuskajagdö.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback