Helt knasigt sugen

( 03:49 )

Så här mitt i natten är det lätt att snurra till saker & ting.
Jag har till exempel ont i magen, men är ändå väldigt hungrig.
Nej, fel av mig, förlåt. SUGEN!
  1. Thaikäk. Hugos kyckling röd curry med ris, tack.
  2. Tortillas med pappas guacamole (nej, inte den där färdiga).
  3. .. även om den där färdiga också skulle funka.
  4. Eller bara avocado skulle vara gott.
  5. Jihads smarriga sallad med svarta bönor & qourn medmera!
På tal om det .. Kaii - är det inte dags för vår middag&drinkkväll snart?

Har faktiskt med mig mat också. För Han den där duktiga killen som ligger där
hemma i vår sköna säng & sover
, han lagade mat till mig idag. Igen. Tomatsoppa,
efter önskemål. & den var lika god som allt det där andra han brukar göra. Vilken
kock! Så snart ska jag trotsa min smärta i magen - kanske ta en tablett(?), & äta.



100TUSEN PUSSAR
till världens bästa mamma på din dag!
(bara några timmar i efterskott)

Kommentarer
Postat av: K

Jo de är det, ABSOLUT ! När kan du ? <3

2010-06-01 @ 11:17:15
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack,tack min lilla smörblomma:):):)

2010-06-01 @ 18:50:18

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback