Drömmar & aska

( 10:31 )

Börjar klockan fyra idag, ligger just nu i sängen.
Funderar på att ligga kvar här tills det är dags att gå?
Inget solväder ute & har dessutom redan varit utomhus, sprang bort
till Sewing Centre, hämtade mina kjolar, klänning & Jihads shorts som
jag lämnade in för lagning/fixning/uppsyning förra veckan.

Nu är det inte långt kvar !!

Har inte rökt nu sedan i söndags klockan sex ungefär, det funkar bra.
Även om jag såklart är sugen & dessutom väldigt sugen på choklad, så är
det ändå inte så himla farligt som jag hade förväntat mig. Kanske kommer?

Dom senaste nätterna har jag drömt mycket & vilt (bra & dåligt).
Vaknade inatt av att jag tog tag i Hans ansikte, hårt, för att det var vad
jag gjorde med någon annan i drömmen. FÖRLÅT!

Får hoppas att det avtar .. Fick förresten denna länk skickad till mig precis.
Kul. Jag hoppas att dom kan komma med lite klarare svar så att man vet om
man överhuvudtaget törs flyga. Jag kan inte blir kvar i Sverige.
Om det är oroligt stannar jag hellre här i sådant fall, även om jag så himla
gärna hade velat åka hem & bara krama om er allihopa. SOM jag saknar er

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback