Vi skriver listor

( 06:05 )

Näejhörruni, nu är det dags för ytterligare ett nattligt inlägg.

Inte alls lika trött som igår vid den här tiden, men ändå en smula.
Kommer troligtvis att falla ihop på sängen & dö även idag när jag kommer hem.
Det är bara 2 timmar kvar & inte ens det. Ibland går tiden fort, det gör mig glad!

FÖR SNART ÄR DET FANIMIG DAGS!! Det ska ni ha klart för er.

Mera saker som gör mig glad?

1) Att detta är mitt nästsista nattpass.
2) Att jag sedan är ledig i 3 dagar - torsdag, fredag & lördag.
3) Att min personliga almanacka snart kommer hem till mig (hoppas jag) ..
4) Att det inte är så lång tid kvar tills en massa kul händer >>>
  • nummer 1!
  • tesstomascamillajocke kommer hit.
  • mammapappadennishampus&släkten kommer hit.
  • & jag har semester såklart.
5) Att det finns 1000miljoner andra saker som jag också skulle kunna skriva ♥

Jag gillar listor. Massor & mycket. Till exempel packlistor. Dom är jag tvärgrym på.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback