Roligaste klippet

( 11:44 )

Nyligen vaknat, somnade rätt så sent igår ..
Vi låg & skrattade åt klipp med Filip & Fredrik.

B.la. DETTA !!

Det är bland det roligaste jag sett, men ont gör det att skratta, haha.

Får se vad dagen bjuder på. Just nu sitter Ji & jobbar, på hans lediga dag.
Han är duktig han. Sedan måste vi få i oss frukost. Kanske går ut en sväng?
Lördag, lördag, lördag. Sjukt, idag är det 1 hel vecka sedan!

& vetnivetnivetniii vad jag räknade ut igår kväll?
Det är mindre än 2 veckor tills Tess & Tompa kommer hit & hälsar på oss c",)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hello Girl! Ja jag älskar det jag gör!resa värme laga mat kan inte bli mkt bättre fakt!givitvis lägtar man gärnet efter vänner o familj!JAg är tbax om 4vckor precis..Hoppas verkligen jag stannar nån vecka ialf!ska fixa nån fest för att fira Mirres Hemkost för några dar!tell u when and where! ;)vad har hänt med dig?invalid sa du ;) hoppas de inte är allt för illa! hälsa malta Take care!

2010-06-19 @ 15:06:36
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: HEJ GORGEOUS

HEJ, vad snygg du är! Vill du bli ännu snuggare? Eller lära dig hur du sminkar/tar hand om dig för att blir sjukt snygg? Här har du oss,välkommen! ;)

2010-06-19 @ 19:39:23
URL: http://fattigaflickor.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej dudär. Du kanske vill vara med i min tävling om att bli "månadens blogg" och vinna en länkning som kommer vara i en hel månad.... Psst ! Jag slår vad om att statistiken skulle öka betydligt om du vann. :)



Det är bara att kommentera att du är med ;) <33

2010-06-20 @ 20:08:43
URL: http://vicciih.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback