Min sorgliga dag

( 05:04 )

Idag har jag ..

Sovit, sett på Heroes & Californication, duschat & vart glad, pratat med
mamma & blivit ledsen, tittat på bilder av galenpannan & blivit glad igen
- han har haft ett mycket kul liv! Satan vad vi fick kämpa med honom dom där
första hårda åren. Kommer ihåg när vi var iväg på utställning nånstans, jag var
handler & han smiter ur kopplet. Snygg var han, men efter den upplevelsen
insåg jag att det där inte var riktigt min (vår) grej. Inte ens litegrann.

Lite skvätt hit & dit, men tårar med ett leende.

Sen kom den där fina hem med en bamsekram
Fixade i ordning middag som vi käkade i soffan till en film som vi båda somnade
till, trots att den verkade ganska så kulig. Vilade i sängen en stund innan det blev
dags för mig att tokspringa till jobbet! Kom dock inte för sent. Eller, kanske 1 min?

& just det. Min almanacka kom idag, den är rosa & fin. Men det mest fascinerande
med den är att den faktiskt kom fram. Trots att jag vart klantig & missat att skriva
in hela vår adress. Menmen, what so ever, den är ju faktiskt här. SISTA NATTEN!

Kommentarer
Postat av: patricia

tack fina du! bor nästan alltid hos henne på helger, skönt att komma ifrån familjen ibland. Annars känns det mesta som allt går bakåt men snart äre sommarlov så då blir det nog bättra :)

2010-06-03 @ 23:52:15

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback