Helikoptersnurror

( 18:45 )

Det låter som att någon badar bubbel, men är nog någons AC ?!

Sitter på soffan & töjer ut mina convissar. Lika bra. Mer än så - läser blogg.
(-ar) & lyssnar på Imogen Heap! Har vart förbi kontoret en snabbis idag & sagt
HEJ .. Kom dock inte iväg med maaannen i morse då han gick, alldeles för tröttis!
Nej, utan efter att dörren smällts igen somnade jag om & drömde snuskiga
drömmar. Jättekonstiga faktiskt.

Hah, vaknade förresten av att jag satte mig upp i natt. Drömde om kackerlackor.

MEN IALLAFALL! (skakarommigsjälvförattjagsvävariväg)

Hej & puss till världens bästa mamma & pappa ♥

Var det något mer jag ville förmedla till världen? (snarare mina 26 dagliga läsare)
Tror det är bra så. Snart kommer förhoppningsvis han den där snygga jäveln hem
& kramas lite med mig. We'll see.. Klockan är väl trots allt gåhemifrånjobbet dags?

Kommentarer
Postat av: patricia

svar: haha du får se nångång, tror iofs ingen annan tänker på de men stör mig som tusan

2010-06-22 @ 21:38:01
URL: http://lifeofpatricia.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback