Det är fredag

( 17:58 )

Drog mig ned till Lidooo för att säga HEJ! till pojkarna.
Hannes födelsedagsfirande drog igång tidigt, dock så var det lugnt & städat.
Hade förväntat mig ett riktigt fylleslag redan då jag kom, men ickesanicke!
Dåligt av er måste jag säga ..

(kommer troligtvis säkerligen vara mer än nog om ett par timmar dock)

Sitter & lyssnar på Veronica Maggio! & sjunger med för fulla muggar.
Får passa på när Han den där som jag bor med inte är hemma, för han gillar inte
henne. Helskumt. Men jag HOPPAS ATT HAN SLUTAR SNARTSNARTSNARTSNART!

Då ska jag gå & möta honom, sen får vi se hur kvällen fortskrider (töntigt ord) ^^

Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; håller med om att drömmar är sjukt intressant.. ! =)



hoppas du får en fin fredagkväll :)

2010-06-04 @ 20:58:11
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

haha töntigt, men gulligt :)



Sv: jo jag vet att det är skillnaden, men ibland tror jag att många bara har bestämt sig för att hataa kissie och älska kenza utan att tänka något mer över det. Jag sa i första inlägget att jag skrev det för att folk skulle få sig en tankeställare :)

2010-06-05 @ 00:22:28
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

Sv:; du har helt rätt, alla ska få respekt. Jag repekterar alltid allas åsikter och lyssnar alltid och är alltid trevlig och så. Men själva principen "visa respekt mot äldre" tycker jag är konstig, "visa respekt för alla" är en helt annan sak. Förstår du? Att repsekt inte är relavant med åldern utan hur människan är. Jag ger alla en chans till respekt, men det är inte alla som får behålla min respekt, det spelar ingen roll hur gamla de är då :)

2010-06-06 @ 10:20:06
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback