You can't stop

( 19:24 )

Fredagen blev kalasbra!

Även om endast en liten skara lyckades komma var det grymt.

Igår vaknade vi helt utslagna klockan 16:30 på efteriddagen - bra jobb.
Hungriga? Bakis? Svaret på denfrågan lyder PIZZA HUT. & så fick det bli.

Somnade om en stund, vaknade upp vid åtta & bestämde oss för bio!
Klä på sig, ringa taxi, till Eden Cinemas för att se en av dom bästa filmerna jag
sett på länge - kanske nånsin?! Inception. Har du inte redan sett den, SE DEN!

Promenad hem i kylan (kalla vindar), ett misslyckat försök till att sova,
istället ett avsnitt Entourage. Somnade sent vilket resulterade i ca 2,5 timmars
sömn för min del i & med att jag började 8:00 i morse ..
Men hey, det funkade! Jag kom upp, jag var trött, jag jobbade mina timmar,
gick hem & somnade en stund på soffan till A-Team. Bra film, det jag såg.

Ligger fortfarande på soffan. Lite Pringlesillamående. Funderar på 30 min sömn?

BTW! 14-25 september åker vi en sväng till Casablanca, Marocko! c",) (det ni)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback