Vill bara härifrån

( 01:22 )

Har inte ens vart här i 1,5 timme & vill bara härifrån!
Så är det lugnt som attan, vilket bara gör att tiden sniglar ..

Men snart (som fan) - snart är jag ledig!

Pratade med mamsen en liten stund, men var upptagen med annat här
då jag precis kommit in, så var himlarns disträ. Fyfan. Men snart kommer dom
hit & då kan vi prata massor. Ska ordna så att jag kan vara ledig då också,
det är så tradigt att jobba när man har besök & bara vill umgås hela hela tiden.

Ska bli trevligt att ha familjen här. Även farmor, farfar, kusiner, faster + man
kommer den helgen, så kommer bli ett jäkla liv! Målet att supa ned farmor med
vodka/redbull shots? Kan bli en svår nöt att knäcka. Kanske får tänka om.

Dags att leta reda på någonting att sysselsätta mig med
. Wish me luck!
Hoppas på att komma upp i tid & följa med till stranden imorgon, men känns som
att det kan bli rätt så tungt. Kanske bättre att vila upp sig & leka kvällstid istället?

Carro, Pau & Johanna är ju här nu också, & mina hjärte T:n såklart ♥ NAJS (bajs).

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback