Städkärringen

( 18:13 )

Nu har jag städat i 700 timmar känns det som.
Det luktar gott & det är jäkligt fint! Sjukt nöjd med min insats.

Ska vila ett par minuter .. Har inte suttit ner sedan jag vaknade (13:30, hah).
Men sen är det dags att börja renovering av mig själv. Ikväll vankas grillkalas
hemma hos Hannes, Lax & Emi - blir säkert himlarns trevligt!
Kommer äntligen få träffa lilla Carro också ♥

Mm, känns som det kommer bli en mycket bra kväll c",)
Det enda minuset är att Jihad måste stanna hemma för att vara pigg & kry,
jobba en smula .. Men får väcka honom när jag kommer hem så kan vi kramas.

(då kommer han säkert bli JÄTTEGLAD på mig, hihi ..)

Nej, dags att sätta igång så att jag kan bli klar & komma iväg någon gång också!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback