Sova inför natten

( 11:32 )

Hejhej, hemskt mycket hej!

Idag är det måndag. Jag ska strax kliva upp ur sängen, klä på mig min bikini
& sedan gå ned för att möta Tess & Tomas. Vi ska sola & bada & kanske prata
med varandra. Vi får se, det kan anses som ganska obehagligt.

Sen måste jag gå hem & sova. Borde även handla ..
Det är dags för 1sta nattpasset av 4 inatt, vilket känns sådär.
Blandade känslor, både bra & dåligt.

Efteråt jobbar jag 1 dag till innan jag är ledig i 1 hel vecka! Det känns bara BRA!

Igår blev det tjejmiddag på Hugos - Coca Cola, vålullar & chicken red curry
tillsammans med Tess, Kaii & Ulrika. Mycket bra kväll. Sedan hem för sömn -
trodde jag skulle tvärdö eftersom det inte blivit mycket sova under denna helg.
Men vi såg en film & somnade nog inte förrän 02:00? FARSAN - grymt fin (& rolig).

Nu är det dags att göra ett ryck. Borde nog borsta tänderna med. Hörs sen, inatt.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback