Om typ ingenting alls

( 20:36 )

Har stannat hemma från jobbet idag också.
Det var nog ett smart drag, då jag känner mig mycket bättre!
Doktorn var här, tog tempen, tittade på mig & tyckte inte jag såg så värst
sjuk ut .. Hallå? Jag har ju för tusan vart DÖENDE (typ).
Menmen. Catafast som ska gurglas, smakar typ som Sambuca - helt OK.
Fortsätta med vitaminer & Hot Black Currant. Ska nog bli bra en vacker dag.

Sitter för tillfället & försöker prata med Camilla över Skype, men det går inte så
bra då hon är uppkopplad via sin grannes nät & blir bortkopplad hela jävla tiden!

I alla fall så har jag faktiskt vart utanför lägenheten idag. Jo, det är sant.
Jag klädde på mig & gick bort till affären för att handla mat till oss, & bestämde
att eftersom jag ändå var ute kunde jag smita in på TopShop en liten snabbis ..
Där ångrade jag mig en andra gång. Hej shorts! (& 2 baslinnen, alltid bra att ha).

Sen smög jag lite försiktigt in på Miss Selfridge för att spana in REA:n,
men självklart hittar jag det enda snygga plagget i butiken som inte är nedsatt &
blir kär! Ett jättefint linne med lila blommor & sjukt läcker rygg (typ som ditt Illus).

Kom sedan hem, väldigt nöjd att ha spenderat en massa oplanerade EUR -
la mig i sängen igen & tänkte somna, men så blev det inte. Jag läste bloggar
istället. & skrev till Kaisa, men hon ville nog inte prata med mig. OK då, kan hända
att hon inte satt vid datorn just precis i det ögonblicket också, vem vet? Får ringa
någon dag istället, vi kanske hinner ses något i helgen?!

Nej, hörni, nu har jag skrivit alldeles för mycket om ingenting alls. Goodbajs.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback