Nej tack, här sväljs inget

( 22:56 )

FÖR DET GÖR ONT.

Börjar undra vad jag ska ta mig till med MIN JÄVLA HALS!!
Jag orkar faktiskt inte längre, någon gång måste det ändå vara nog.
Svartvinbärsvatten (pissljummet) är vidrigt, men går ner - till vilken nytta?

Röker inte lika mycket som vanligt, men när jag röker känns det rätt skönt.

"Kära Bullen .. Hjälp mig".

Blir det inte bättre får jag gå till farbror doktorn.
Grunken är bara den att jag tror inte det spelar så stor roll. Nämligen så att jag
är rätt övertygad om att detta beror på temperaturväxlingarna. Ni vet, varmt som
attan utomhus, kommer till jobbet - AC:n står på hela tiden, kommer hem,
& om det är för olidligt blir det även här hemma .. Jäkla bajsland!
Gör mig frisk (snälla?).

Nu ska jag röka 7 cigaretter bara för att trotsa skiten. I believe in trots. Hepåre.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback