Min separationsångest

( 22:45 )

Varför tycker jag så jävla synd om mig själv?

Min pojkvän har gett sig ut på en promenad & jag får inte följa med.
Då kan man ju undra om han har en bra anledning till detta?
& ja, det är det som är det värsta. Han ska lyssna ljudbok/tänka/jaga idéer.

Men har han tänkt på att jag kanske också ville gå en promenad?
Fast tillsammans? (trots att jag är sjuk)

"Kanske, men lilla jag får fan skärpa till mig & inte vara så jävla ego"
tänker jag nu högt för mig själv & funderar på vad det är för fel på mig ibland?

Jag är som en hund med separationsångest! Eller bara en tönt.

Sen tänker jag på hans mjuka pussar, att han snart är tillbaka & blir glad igen ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback