Luckornas land

( 17:31 )

Vaknade i morse

med luckor
utan bakisångest.

Har fått en del återberättat för mig. Det var ganska kul.

- Somnade i taxin. Klänningen åkte ner för mina axlar, flashade titsen.
- Klädde av mig naken, la mig på köksgolvet. Där tänkte jag sova tydligen.
- Hulkade ett par gånger på toan. Jihad fick bära mig därifrån. 2 gånger.

Sedan hade jag vart olydig & inte stannat kvar där jag blivit tillsagd att stanna.

En mycket rörig Emilié. Men jag skyller ALLT på min kära pojkvän då det var han
som söp ner mig. Skyller även på Andreas som blandade en sjukt stark drink &
Therése som drack allt med mig utan att påminna mig om hur man till slut blir.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback