Det är lika bra

( 04:32 )

Jag måste erkänna att denna natt går ganska långsamt.

Jag har läst 10.000 olika bloggar, spanat in folks bilder på fejjan,
svarat på min mammas mail, rökt 2 ciggaretter, ätit mat, druckit vatten.
& en läsk (7up), höll jag på att glömma - bevare mig väl!

Har även jobbat litegrann såklart, men kan inte påstå att jag varit upptagen ..

Önskar att jag slapp nätterna. Önskar att jag fick ligga hemma i sängen brevid
min hårboll. Önskar att Camilla & Jocke var här. Önskar att dom sedan stannade
kvar. Önskar även få behålla dom andra turturduvorna som är här. Önskar mig en
massa nödvändiga pengar som fastnade på mitt sparkonto tills jag en vacker dag
behöver dom. Önskar att jag var en prinsessa med små, små nätta prinsesskor.

Nu börjar jag skena iväg, lika bra att ge upp detta .. Lika bra att röka. Nummer 3.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback