Dags för kalas

( 19:48 )

Nu är det mycket bilder i bloggen .. För mycket?
Semestern är i alla fall återberättad i både bilder & ord.

Önskar att den varade längre, men det har i alla fall vart skönt att
få vara ledig tillsammans med Jihad & mina närmsta vänner, & även dom
dagar vi fick för oss själva för en "återställning" var mycket efterlängtade!

Nu jobbar vi på ett tag till, sedan är jag ledig igen när mamma & pappa kommer.
& inte att glömma småbröderna & under helgen släktkalaset. Ser fram emot det.

Mår inte alls 100 idag då min hals känns som kiss, näsan som bajs ..
Trodde jag var på bättringsvägen, men tydligen inte. FAN.
Har knaprat vitaminer & druckit svartvinbärsvatten som ska göra mig frisk,
men än så länge känner jag mig fortfarande lika sänkt. Hoppas vara bra imorgon.

Jobb till 01:00 idag & imorgon, sedan är det sommarfest med företaget på fredag
Hola Beach där jag inte varit ännu. Ser ut som ett mysigt ställe! Blir säkert kul.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback