Snart hemfärd

( 23:36 )

Nu är det 24 minuter kvar av kvällens pass.

Ska promenera hem eller ta bussen om det kommer någon,
kasta in lite smutstvätt i maskinen & sedan lägga mig i min nybäddade
säng & glo på "Heroes" - dags för säsong 2 !!

Under morgondagen ska hyran betalas & diskuteras. Bo kvar eller inte?

Sedan ska jag försöka att inte sova bort så många timmar .. Börjar 16:00.

Har glömt att skriva att vår Carro kommer tillbaka till ön! Hur bra är inte det?!
Tror att hon kommer hit den 20:e januari. Ska bli himla kul - mer snick-snack åt
folket! Skönt att återfå lite kvinnligt sällskap till ön. Btw - Kaii, dags att bli frisk!

Imorgon är det fredag & på söndag denna helg är jag ledig! Då siktar vi nog in
oss på en bio. Många filmer att se. Får se vilken det faller på. Holmes eller Goats?

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Halloj! Planer för i helgen? :)

2010-01-07 @ 23:59:52
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: caroline

Awiie, längtar! ska bli kul, har ju saknat dig min skrutt :)

2010-01-13 @ 01:28:28
URL: http://carolineis.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback