Ett nytt år

( 21:17 )

Mitt 2009
har vart ett bra år. Kanske till&med ett mycket bra sådant.
Jag har hittat ett nytt hem, ett nytt hjärta & en hel del nya fina vänner!

& det där lät så jävla töntigt så jag är beredd att ta livet av mig. Om än sant.

Nyårsafton var en udda kväll. Jag & Jihad åkte hem till Donna efter jobbet för
att droppa hennes mobiltelefon & säga hej till hennes bror. Det slutade med att
vi satt där, snackade skit & drack sprit i [ x ] antal timmar .. Sedan sprang vi
bort med alla våra prylar till grabbarna & sen till Simon där alla glada var!

Dryckeslek med Family Guy, starka drinkar, pizza.

Någon gång innan tolv bar det av ned till Fortizza där vi mötte upp resterande.
Promenerade in & fastnade på raggeagolvet där vi stod för oss själva i ett
jävla hörn. Vid tolv-slaget (som vi inte hade en aning om att det ens var nära)
hade vi på något sätt hittat våra vänner. Sa "gott nytt" & larvade hemåt ..

Idag har jag inte mått jättebra. Ont i diverse kroppsdelar.

När vi vaknade till liv beställde vi återigen pizza & såg på Sopranos. & somnade.

Sitter för tillfället på jobbet. Har cirkus 2,5 timmar kvar. VILL INTE VARA HÄR NU!
Men sådant är livet .. Hårt mot dom hårda. Vill önska allihopa ett gott nytt år & en
god fortsättning! & en puss till alla er där hemma i vinterkylan ♥ (& värmen). Puss

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: smart där =) , min blir nog att satsa mer på skolan & bloggen.

kramar!

2010-01-01 @ 21:56:13
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback