Ett par dagar

( 18:30 )

Imorgon är det fredag & jag längtar lite dit ..

Nu på jobb med 3 M. Det är tvärdött just för tillfället. Tråk.

Om 1 vecka ska jag vara utflyttad ur lyan, om 2 veckor ska jag till Sverige!
Faktiskt till & med lite mindre. Ska bli så mysigt att träffa allihopa & kul såklart
med fasters bröllop! Även lite smått mysigt med snö om jag ska vara ärlig c",)

( kanske lite mindre mys med kylan dock, men det får man leva med )

I måndags blev det bio med Donna, Amy, Fiona & Susana - The Book of Eli.
En mycket bra film - hade dock gärna velat ha lite mer bakgrundsinfo, men man
kan inte få allt här i världen. Sen gick jag hem. Städade, läste & somnade.

Tisdagen gjorde jag inte något spännande alls. Tvättade lite. Somnade tidigt.

Igår tog jag mig hem till Carro efter jobb, somnade i soffan till Las Vegas, blev
väckt av luren - Tomas som brutit ryggen stackarn .. Sen blev det en promenix
ner till Jubilee där vi käkade varsinn pasta & sen en promenad hem till mig där
vi slocknade (efter min kära vän lärt sig att läsa).

Strax innan elva. Trötta tjejer? Lite kanske, med tanke på att vi klev upp vid tolv!

Frukost, Dr. Juice, förbi godisbutiken för ett hej till Kai & Jonas > White Mansion.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har tomas brutit ryggen??????

2010-02-04 @ 22:39:07
Postat av: Emilié

Hahaha, näe, han hade ont i ryggen ;)

Men han väckte mig med "Plumpis, jag tror jag har brutit ryggen".

Nyvaken som jag var blev jag livrädd!!

2010-02-04 @ 22:59:57
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: caroline

hihi... mys <3

2010-02-08 @ 13:23:56
URL: http://carolineis.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback