En snabb vecka

( 05:36 )

Sitter på första nattpasset med 2,5 timmar kvar. Knappt.
Är så trött så jag skulle kunna falla ihop och somna när- & varsom,
men det gör jag såklart inte. Nu har det i alla fall lugnat sig lite med jobb.

Veckan i Sverige var iskall, vit och jävligt mysig, men den gick hemskt fort!
  • Födelsedagsfirande för Joakim med OS-grenar & bus.
  • Faster & Patriks bröllop i Eskilstuna med god mat, sprit & biljard.
Förutom detta en massa mys med dom bästa, goda frukostar & middagar som
säkerligen gett mig ett par extrakilon .. c",) Stress över att inte ha mer tid för
att träffa dom man inte hinner träffa, träffa dom man hinner träffa mera & även
en liten stunds vila. Eller ?! Får bli en annan gång i livet.

Jag är i alla fall glad över att vara tillbaka i värmen. Idag hade man lätt kunnat gå
runt i shorts & linne om man hade velat! Har kikat på lite lägenheter tillsammans
med Ji & två olika mäklare. Imorgon ytterligare en visningsrunda innan det är dax
att bestämma sig. Tror nog att vi redan bestämt oss, om inget oväntat dyker upp!

Nu tänkte jag fördriva tiden med lite Paradise Hotel ... Puss & hej, leverpastej

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback