Dagens sysslor

( 17:54 )

Nu ska ni får höra!
.. om min himla spännande fredag.

Jag har:
  • Jobbat med Kaii & Kalle, 8:00-16:00.
  • Promenixat bort till Marks & Spencer för att möte Joanne.
  • Sprungit in en snabbis på Top Shop för att köpa mig en kjol.
  • Gjort kopior på nycklarna. 2 minuter tog det!
  • Invigt dom - fungerade som dom ska.
  • Kastat in tvätt i maskinen & sopat undan lite på golvet.
Det var väl en himla spännande dag så här långt, håller ni inte med mig?

Får se vad kvällen kan tänkas bjuda på. Inte omöjligt att det blir en sväng till BG.

Imorgon blir det värre .. Som sagt; avskedskalas för Tompa. Pojkarna ska iväg på
äventyr under dagen, sen möter vi upp dom (som lyckas hålla så länge ..) senare.
Jag, Kaisa, Carro & Christina får sätta igång med intagandet av alkohol så fort K
slutat jobba, så vi lyckas komma ikapp lite. Annars kommer vi nog inte ens vilja se
dom! Haha! Blir väl middag & tjejsnack, en drink eller två? Ska bli riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: caroline

snart snart snart ! looking forward <3

2010-02-12 @ 23:03:14
URL: http://carolineis.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback