Uttråkad gånger tretusen

Nu är det inte långt kvar av denna arbetsdag!
Slutar klockan 21:00 idag då jag kom in 1 timme tidigare ..

Har för övrigt hittat ett par snygga solbrillor. Om ni ville anteckna?

Inte skrivit så mycket sedan jag kom hem igen, har faktiskt inte haft tid.
+ att jag ännu inte har hunnit ordna med alla bilderna, inga färdiga fotalbum.

Men det kommer, det kommer i vanlig ordning inom en snar framtid!

En redogörelse för denna vecka får också bli ett senare projekt. Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hjärtat! Vet inte om jag hinner skypa i morrn har fått ett 12 sidors arbete på halsen :( Men vi får styra upp det i helgen eller nästa vecka.. älskar dig!

2010-12-16 @ 13:33:44

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback