Sparkontot är sårat

( 11:58 )

Jag sitter fortfarande i sängen. Jag vill inte gå upp.

Men om 1 timme ska jag vara på jobbet, så snart MÅSTE jag!

Jihad stack iväg på rövartåg (fix inför dagens bargolf) och så snart han hade
stängt igen dörren loggade jag in på asos.com och beställde 3 fina klänningar.
Dom är så fina att jag nästan dör, men det sved lite på sparkontot ..


I alla fall. Lördag idag, vilket innebär att det endast är 5 dagar kvar till Sverige!

Det innebär också att jag troligtvis kommer skynda mig hem efter jobbet för att
göra mig i ordning och sedan beställa en taxi för att möta upp befolkningen ute.

Troligtvis alltså. Men nu måste jag aktivera mig lite. Vi ses snart alla underbara ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback